dinsdag 21 juni 2016

Twee nieuwe kaarten



Hallo allemaal,

Gistermiddag en avond heb ik weer 2 kaarten gemaakt. 
De eerste foto is gemaakt met de mooie stempelset "Picture Perfect" en "Timeless Textures". De vogel stempel je in 4 etappes, waardoor je die kleurvariatie krijgt. Erg leuk om te doen en ik moet zeggen de misti is hierbij erg handig!

De tweede foto is gemaakt met de stempelset "Recht uit het hart". Ik heb met de gelliplate en een stuk kant de ronde vorm gemaakt. De vlinder komt uit de stempelset In This World". Deze heb ik uitgeknipt en ingekleurd met de inkt van Stampin' Up. 

Ik weet dat het een andere stijl is dan jullie van mij gewend zijn, maar ik vind het erg leuk om te doen!! Leuk om ook weer eens kaartjes te maken :-)

Deze kaarten kun je maken tijdens een workshop bij mij en kun je tegelijk kennis maken met verschillende stempeltechnieken.

Wens jullie nog een fijne week en groetjes van mij :-)


2 opmerkingen:

Daphne zei

Erg leuk, vooral die eerste kaart.
Ik moest wel even lachen, mijn moeder heeft ook zo'n stempel......van een bloem.
Wij dachten een poosje geleden, dat doen we wel even, 3 laagjes stempelen.
Na een uurtje lag de hele tafel vol met mislukte afdrukjes, hi hi.
Dat is toch nog een heel gedoe, dat 3dubbel stempelen......
Groetjes, Daphne

marja kenter zei

Ik vind ze allebei erg mooi. Handig hè die mist, helaas heb ik hem nog niet maar wel zelf iets gemaakt.
Groetjes Marja