maandag 7 maart 2016

Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen Zwolle

Hallo allemaal,

Super leuk nieuws!
Komende donderdag ben ik te vinden op het bloggersplein tijdens de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Zwolle! 


Via het tijdschrift Creatief met Kaarten is de organisatie van de beurs op mijn blog gekomen en ben ik uitgenodigd om deel te nemen aan het bloggersplein.
Zoals jullie misschien wel weten maak ik voornamelijk doosjes en letterbakjes. 
Maar omdat de beurs voornamelijk gericht is op kaarten en scrap ga ik aan mijn planner werken.
De planner van Kaisercraft die ik pas geleden gekocht heb gebruik je als een agenda maar je leukt deze op met foto's en mooie kaartjes/papier e.a. Dus eigenlijk ben ik weer heerlijk aan het scrappen geslagen :-)

Het is ook de bedoeling dat ik tijdens deze dag ga bloggen, zodat men kan zien hoe dat werkt. Ik neem mijn laptop mee.
Natuurlijk hoop ik dat er a.s. donderdag dames komen die mijn blog al volgen zodat we eens in het echt kennis kunnen maken.

Al met al heb ik er ontzettend veel zin in. Ik hoop jullie te zien en/of te spreken a.s. donderdag.

Groetjes,
Martha

Hieronder nog een paar foto's van de planner:

De eerste pagina:







2 opmerkingen:

Eveline zei

Goh, wat leuk voor je. Alvast heel veel plezier. En de groeten aan alle bekende die langskomen.

Richtsje zei

Op FB liet ik ook al even een reactie achter maar hier wil ik nog wel even kwijt dat ik je planner steeds mooier vind worden!! Leuk, wie weet een idee voor het volgende jaar! Succes donderdag en geniet ervan!

Groetjes Richtje