donderdag 31 januari 2013

Hallo!!

Hallo allemaal,
Tjonge, ik heb ineens 300 volgers. Wat geweldig zeg! Welkom!
Nu zit ik momenteel wat in een creatieve dip, maar hoop toch heel snel (misschien dit weekend) weer eens iets in elkaar te zetten. En dan ook weer te gaan bloggen.
Op één of andere manier lukt het allemaal niet, terwijl het weer best wel meewerkt. Het is toch heerlijk om creatief bezig te zijn als het buiten regent en hard waait.
Ik wens iedereen alvast een heel fijn weekend toe en hoop jullie snel weer te bezoeken!!
Groetjes,
Martha

21 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi martha
nou wens dat je snel uit je dip komt! ook ik had het van de week maar gelukkig is ie weer over gewaait:-))
groetjes van corry

gré zei

komt allemaal wel goed hoor
doe rustig aan wij lopen ook niet weg

groetjes gré

Tinie zei

En ik zit ook al tijden op je creaties te wachten:) Succes!

Groetjes Tinie

Wanda zei

Dag Martha, Wat maak je leuke dingen! Supermooi!
Ik ben je gaan volgen en wil je vragen of je mijn blog ook wilt volgen.
Graag hoor ik van je!
Lieve groetjes Wanda

Willy zei

Hoi Martha, ook van mijn kant niets creatiefs te melden. En heb ik eens wat dan werkt Blogger niet mee om het te uploaden. Nou ja, komt vanzelf weer denk ik. Ook alvast een fijn weekend. Groetjes, Willy.

Muuske zei

Hoi Martha,
Hoop dat je gauw uit je dip bent mis je mooie creaties.jij ook een fijn weekend.groetjes Margo.

janet zei

hoi martha, ik miste je al! dat dipje gaat ook wel over hoor en dan zien we vanzelf weer je mooie creaties voorbij komen!
groetjes van janet

Hanny zei

Ik had je ook al gemist... maar hoop nu snel weer iets van je te zien.

Groetjes Hanny.

Corry zei

Hallo Martha
Wat heb jij een mooie blog en wat maak je toch leuke dingen.
Ik ben al een tijdje je volger, ik geniet steeds weer van je blog
Kom je ook eens bij mij kijken op mijn scrapblog.en misschien mijn volger worden
groetjes Corry

Anneke zei

hoi Martha.
wat fijn om weer iets van je te lezen, en een creative dip hebben we allemaal op zijn tijd.
komt vanzelf weer goed.
fijn weekend en liefs van an

Marijke zei

Ach hebben we allemaal wel eens een creative dip. We zien vanzelf wel weer iets op je blog verschijnen.

Groetjes, Marijke

Martha zei

Hoi hoi Naamgenoot!
ik ging je al missen!
Hopelijk komt je breintje snel weer tot inspiratie!
groetjes van Daatje ( Martha)

Ellen zei

Ik dacht al, ik moet je maar eens wakker maken uit je winterslaap! ;-) Maar je had zelf al de wekker gezet.... Welkom terug!
Groetjes Ellen

Maia zei

Heel normaal hoor Martha, ik heb dat ook af en toe en ben nu ook niet erg productief, er zijn ook nog zoveel andere leuke zaken om mee bezig te zijn en je gezin vraagt vaak ook veel tijd.
Komt zeker wel weer hoor, gelukkig kijk ik nog elke dag tegen je gezellige koffertje aan dat in onze keuken staat te pronken....ik heb laatst zelf ( voor de helft van het geld ) de stans gekocht...nu nog gebruiken haha.
We blijven je trouw hoor!
Fijne zaterdag en bedankt voor het mooie plaatje.
Liefs Maia

christina zei

nou nou maar snel weg met die dip,ik had geen dip maar een ontzettend tijd gebrek.
Stroom nu zo wat over met ideeen.

Groetjes CHristina

Ellen zei

Hé Martha, hoe is het met je? Het zijn hier pittige tijden (misschien heb je het op het blog van Blossom gelezen,pfff) Ik was nog even aan het Bloghoppen en dacht ineens... wat heb ik jou al een tijd niet meer gesproken, hopelijk ben je alweer een beetje uit je dip aan het raken. Ik heb dat ook wel eens gehad, je bent gewoon even leeg maar MArtha, alles zal weer goed komen hoor ;-)
Hoop je snel weer eens te spreken.

Lieve groetjes,
Ellen

Nicole zei

Ik heb je wel gemist inderdaad, hopelijk krijg je snel weer inspiratie en kom je uit je creatieve dip zodat je ons weer kunt verwennen met je prachtige creaties! Liefs, Nicole

Maia zei

Hoe gaat het met je Martha?
Kijk eens even op mijn blog, ik vergeet je niet hoor!
Fijne avond
Lieve groet Maia

Krek wak wou zei

Hallo Martha,
Via Maia kom ik je prachtige blog....ik heb al even zitten snuffelen. Ik zag 300 volgers....nou je hebt er weer 1 bij!
Groetjes van Nicole

liszha zei

Gefeliciteeeeeeeeeeeeeerd! Je komt echt wel weer een keer uit je creatieve dip hoor. Gebeurt vanzelf. En dan zien we hier weer al jouw prachtige creaties!
Fijne verjaardag nog!
x

ida zei

Ook ik had je al gemist Martha,
het komt vast weer goed met je
creatieve dip, dit koffertje vind
ik in ieder geval erg leuk!

groetjes Ida