maandag 19 maart 2012

Een boekje en cadeautjes!


Dit boekje heb ik afgelopen week in elkaar geknutseld. Het zijn twee kleine canvasjes van 10,5 x 10,5 cm. Ik heb er een paar pagina's ingemaakt. Die heb ik niet allemaal op de foto gezet, anders wordt het zo'n lang bericht. De bruin gekleurde bloemen op de voorkant zijn van Trekpleister. De kleur van deze bloemen was eigenlijk wit met groen, maar ik heb ze met glimmer mist bespoten. 
Het papier is nog steeds van de paper pad van prima marketing, nature garden.

  
                            

En wat ik gekregen heb op mijn verjaardag afgelopen weekend!:
Het kastje heb ik van Lisette gekregen, is het niet prachtig! Ik kreeg er nog een zakje met voorgestanste tags en knoopjes bij! Geweldig leuk :-)
En ik heb hele mooie kaarten gekregen van SandraEvelineEllen en Sandra! Zo leuk om de brievenbus open te doen en te zien dat er mensen aan je gedacht hebben. Heel erg bedankt dames! Ik heb van Eveline nog een prachtig cadeau gekregen: de Tim Holtz online Card Classes, hoe leuk is dat!
Ben best wel verwend hoor want ik heb van Folkert kaartjes gekregen voor de musical Miss Saigon, heerlijk even met zijn tweetjes weg. En natuurlijk cadeaubonnen van hobbycompleet de Duif in Leeuwarden!
En nog bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige bericht!
Een hele fijne week en groetjes,
Martha

40 opmerkingen:

~amy~ zei

Gorgeous Martha!

ida zei

wat ziet dat er weer mooi uit en
wat heb je mooie kado's gekregen,
gefeliciteerd nog!

groetjes Ida

Eveline zei

Graag gedaan Martha.
Veel plezier met je online class.
Eveline.

sezoentje zei

Wat is dat boekje mooi geworden, prachtig papier heb je er ook voor gebruikt!
Alsnog van harte gefeliciteerd hoor en geniet van je cadeautjes,
liefs, Sonja

tachterhuisje zei

Wat maakt jij prachtige dingen zeg echt waar heel mooi in dat vintage stijl allemaal !

Liefs
Carine

liszha zei

Ooooooohhhhhhh, wat een mooi boek! Prachtig gewoon. Hoe kom je er op om dat van twee canvassen te maken. Super!
De tags zijn trouwens geen tags maar knopenkaartjes.

Willy zei

Hoi Martha, allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heb je weer fraaie kunstwerken in elkaar geknutseld. Ziet er allemaal weer fantastisch uit!
Hartelijke groet, Willy.

Daphne zei

Hoi Martha.
Alsnog gefeliciteerd!!
Leuke kadootjes heb je gehad zeg. Het "kastje" is prachtig en de kaarten ook!
Ik wil al daaaaaaagen het blad (waar jij ook instaat) kopen, maar tot nu toe heb ik hem nog niet kunnen vinden, grr.
Mooi canvasje heb je weer gemaakt!
Fijna avond, groetjes, Daphne

Trudy zei

Wat is dat een schitterend boekje , mooi papier heb je er ook voor gebruikt!
Alsnog van harte gefeliciteerd!!
Groetjes Trudy

Ellen zei

Prachtig Martha, dat boekje! En wat ben jij verwend zeg! Mooie kadootjes en kaarten...
Groetjes Ellen

Willy's creations zei

Wat mooi allemaal...en van harte gefeliciteerd!

Groetjes,Willy

Ana Márquez zei

What a great work, I love all that vintage "air", I love every detail. It's wonderful, congrats!

Big hugs from
Vintage Collages
.

Marijke zei

Allereerst van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en wat ben je lekker verwend! Mooie kaarten en een schitterend kastje en mooie kado's! En wat heb je zelf ook weer een prachtige creaties gemaakt, ongelooflijk hoe mooi jij dat kan maken................

Groetjes, Marijke en Chantal

gré zei

wat mooi en je kastje ook
gefeliciteerd

groetjes gré

Willy zei

Wat een geweldig leuk boekje en zo mooi gemaakt!!

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wauw wat mooi.
Je bent goed verwend met je verjaardag.
Groetjes Miranda

Amanda zei

Wauw wat mooi die dubbele canvas, genieten hoor, en gefeliciteerd met je verjaardag, geniet van je kadootjes en kaartjes, zien er super uit!

liefs Amanda

Margo zei

Goh Martha wat een prachtig canvas-boek ! En wat heb je ontzettend leuke kaarten en kadootjes gekregen !
Nog van harte gefeliciteerd !
Liefs
Margo

Annette zei

Als nog gefeliciteerd met je verjaardag. Prachtig boekje!
xoxo Annette

Riet zei

Wowwwww Martha,wat een schitterend boek heb je gemaakt.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Liefs Riet.

Maia zei

Allereerst NOG VAN HARTE GEFELICITEERD!
Wat een SCHITTEREND boek heb je gemaakt van die canvasjes, zo mooi dat vintage!
Mooie details zoals de klokjes en prachtige sleutel!
Wat een mooi kunstwerk om neer te zetten en vaak te bekijken!
Je bent goed verwend, heerlijk samen naar de musical en prachtig dat kastje en die kaarten!
Geniet nog heerlijk na in deze mooie lente week!
Lieve groet Maia

Kethy zei

hallo Martha, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Weer een jaartje ouder. Wat een prachtig boek heb je gemaakt. Mooie details en lekker vintage, daar houden we van. We zijn in de boekenstemming, ik ben ook bezig met een boek (een groot kaartboek, zeg maar).

En wat ben je verwend met je verjaardag, die shadowbox .. helemaal geweldig en dan al die mooie kaarten. Heerlijk he ...

Nog een fijne week,

Lieve groetjes, Kethy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtig boek heb je gemaakt Martha, super gaaf en heel erg mooi!
En wat een prachtige creaties heb je voor je verjaardag gehad, leuk!
Groetjes van Jacqueline

Marrie zei

Hallo Martha,

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt ik vind het zo mooi.

Nog gefeliciteerd met je verjaardag.

Groetjes Marrie

Stamping & Paper Crafting with Ingrid zei

Super Martha wat een mooi boekje is het geworden. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent wel heerlijk verwend, met allemaal leuke dingen.
Groetjes Ingrid

*mieke* zei

Ik wil beginnen met je alsnog van harte te feliciteren Martha! Ik zie dat je flink verwend bent...maar wat is Tim Holtz online Card Classes??? Je canvas boekje is echt helemaal leuk. Heerlijk origineel en getuigd van grote creativiteit!
Groetjes Mieke

Hetty zei

Wat een mooie boekje heb het hier ook liggen
maar nog lang niet klaar. Nog van harte
gefeliciteerd met je verjaardag.

gr hetty

christina zei

Allereerst van harte met jou verjaardeag.

en wat weer een prachtige creatie,mooi gemaakt.

Groetjes Christina

Anoniem zei

Wow this is so beautiful Martha! I love it! The shadow box is gorgeous.
Have a great week.
Hugs xx

Dora zei

wat een geweldige creatie en ook je geschenken zijn super!

debby4000 zei

WOW Martha, stunning work.
luv
Debby

Anoniem zei

Hoi Martha wat een super gaaf boekje is dit.
Heel mooi zo in de vintage stijl.

Groetjes Jannie

Marjanne zei

O Martha wat is dit weer mooi!! Prachtig!! Ik had je een kaartje willen maken en versturen, maar je begrijpt het wel he?

Freetany zei

Яка краса!

Anneke zei

he Martha.
wel laat, maar nog van harte gefeliciteerd meisje en wat heb je mooie cadeautjes gekregen.
maar jou boekje is ook weer een super mooie creatie.
heerlijk om altijd jou creativiteit te bewonderen.
liefs An

Nicole zei

Nog van harte met je verjaardag, meid!! En wat ben jij verwend zeg!! Leuk, hè, hahaha!! Je album is AWESOME!!!!! Schitterend gewoon. Ik blijf ernaar kijken, er is zoveel prachtigs om te zien. Liefs, Nicole

Sandra zei

Wauw wat super ,wat heb je dat mooi gedaan met 2 canvassen !helemaal super !

Wendy zei

Wat een prachtig boek heel mooi gemaakt

En heerlijk verwend met je verjaardag lees ik wel nog van harte gefeliciteerd

Groetjes Wendy

Martha zei

Hallo Martha,
nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Wat heb je een leuk canvasboekje gemaakt!
Wat een werk zeg!
Prachtig!
Groetjes van Daatje-

Jolanda Cuper zei

Zo ik zie nu dat ik heel veel gemist heb! Om te beginnen hartelijk Gefeliciteerd! Denk altijd maar zo beter laat dan nooit!
Groetjes Jolanda.