zaterdag 5 februari 2011

Valentijn Swap!


Zoals ik in mijn vorige bericht al had gezegd deed ik mee aan de Valentijn swap van het Nederlands Swappersblog. Leuk om aan mee te doen!!
Adrina heeft mijn "gepimpte" luciferdoosje vandaag ontvangen dus kan ik het nu op mijn blog plaatsen.
Wil je zien welk mooi doosje ik van haar heb gekregen moet je even naar het blog gaan van Adrina:
Ik heb een roosje geborduurd uit het boek Eline's huis en het papier is ook van Eline's huis!
Fijn weekend iedereen!
Groetjes,
Martha

36 opmerkingen:

http://truutske.blogspot.com zei

Whow....Martha wat 'n geweldig fantastisch mooi valentijns swap doosje.
Adriana zal hier zeker erg blij verrast mee zijn.
Fijn weekend, Trudie.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wow, wat een prachtige doosje heb je gemaakt. Ik heb nog niets ontvangen, dus ik wacht in spanning af.
Groetjes van Jacqueline

liszha zei

Als ik nu heel egoistisch zou zijn zou ik jou de volgende keer aan mezelf linken! Wat maak jij toch mooie dingen! Een schatje!

Amarins zei

Wauw Martha, wat heb je toch een pronkstukje gemaakt zeg, echt heel mooi.
Fijn weekend,
Amarins

Hanny zei

Ooooooo Martha wat is dit een prachtig doosje.

Groetjes Hanny.

Eveline zei

Mooi Martha.
Eveline.

Anne Bente zei

åh.... i love it, beautiful

hugs

Willy's creations zei

Ziet er schitterend uit!

Groetjes,Willy

Ellen zei

Wat een schatje zeg! Mooi geborduurd ook!

Groetjes Ellen

Marian zei

wowwwww,martha...Práchtig!En wat heb je veel verwerkt op zo'n klein doosje!Ontzettend leuk!

Geertje zei

Ongelofelijk wat is dit weer mooi gemaakt.
Helemaal super
Het papier daar ben ik een beetje aan verslaafd.
Alleen willen de ideeen niet echt komen.
Maar daar heb jij gelukkig geen last van.
Nog een fijne zondag gewenst.

Groetjes Geertje,

San Kado zei

Haai Martha

Jeetje min juh wat een moai pronkstikje! Hy is echt skitterend wûrden!!

Echt prachtig!

Groetnis Sandraatsjuh

Judith zei

Het kan niet anders dan dat Adriana hier blij mee is. Mooi!

chantal zei

schitterend doosje martha
erg leuk gedaan
liefs chantal

Sandra Korten zei

Prachtig, prachtig, prachtig! En wat een schattig geborduurd roosje!

gr
Sandra :-)

Marjanne zei

Goh Martha wat is dit een prachtig doosje!! Daar zal ze zeker heel blij mee zijn!

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw, wauw, wauw, prachtig, heel mooi papier, alles mooi bij elkaar gecombineerd en het geborduurde roosje, helemaal top.

groetjes jolande

Dora zei

Dit is gewoon een reden om mee te gaan doen, zo mooi, echt een topwerkje!

Marjan zei

Wat een supermooi doosjes heb je gemaakt! Leuk, zo'n swap.

Groetjes, Marjan

Trudy zei

Wow..Wow...wow..Martha,
wat een schitterend doosje!!!
Groetjes Trudy

Wendy zei

Wat een prachtig valentines doosje heb je gemaakt. Leuk he de borduursels van elines huis te verwerken op scrapsels ben er ook druk mee aan de slag.

Fijne zondag Groetjes Wendy

suzARTe zei

this is really beautiful Martha, the embroidery is sucha a lovely touch. I haven't been blogging for a while, its great to see what all you talented people have been upto

Claudia zei

Wauw prachtig, een echt Eline's huis doosje. Top!

Groetjes, Claudia

Lenet zei

Prachtig doosje , daar zal de ontvanger zeker heel blij mee zijn. Doen jullie alleen doosjes of stoppen jullie er ook wat in?.

marja zei

o wat mooi martha!!!!!
complimenten hoor!!!!

lieve gr. marja

Amanda zei

ooohw wat mooi Martha en dat geborduurde roosje, beeldschoon.....

liefs Amanda

Anneke zei

wat een prachtig doosje is dit zeg.
heb hem even in het groot bekeken voor de prachtige details.
echt toppie

ScrapEnjoy zei

Schattig meis, echt een geweldig doosje, idd mooie details, zeker dat roosje wat je hebt geborduurd....super hoor.

groetjes Lilian

Jeanet zei

Wowwww das ff gaaf en dat allemaal op zo'n klein doosje !
Groetjes Jeanet

Aletta zei

Prachtig vintage valentijnsdoosje. Ook van je swapmaatje. Groetjes, Aletta

Adrina zei

Het is een prachtig doosje en ik ben er inderdaad heel blij mee en dan zat er ook nog een mooie kaart bij en er zaten leuke hebbedingetjes in het doosje.
Tjonge het kan niet op.
Dankjewel hoor Martha.
groetjes Adrina

Wilma zei

Wat kan ik aan deze reacties nog toevoegen? Ik vind het prachtig!

Pia zei

OMG what a wonderful box, great deatails and lovely colours
hugs Pia

Sandra1968 zei

Wauw, dit is schitterend! Ook de vlinders van verschillend papier vind ik erg leuk.
Liefs, Sandra

scrapcreations-judith zei

Hallo Martha,
Dank je wel voor al je lieve complimenten en vooral van iemand die zelf zulke prachtige dingen maakt is het een groot compliment. Ik ben blij dat je me gevonden hebt want nu kan ik jouw prachtige creaties ook in de gaten gaan houden.
Groetjes Judith

Nicole zei

Wauw wat mooi!! Echt een prachtig luciferdoosje zo! Groetjes Nicole