vrijdag 15 oktober 2010

Een blog award...

Ik heb van Geertje (geertjeshobbyhoekje.blogspot.com) deze award gekregen, bedankt Geertje dat je aan mij hebt gedacht!
Hierbij moet je drie dingen opnoemen die je leuk vindt op hobby gebied. Dat is niet erg moeilijk en hier komen ze dan:

1: Kaarten maken (natuurlijk bovenaan);
2: Borduren, ik heb nog een groot project liggen, maar moet nu een leesbrilletje op en dat gaat nog niet echt goed)
3: Tekenen, sinds lange tijd weer opgepakt. Vroeger tekende ik altijd, heerlijk! Met een schetsboek en potloden kon je me erg blij maken. Nu zou ik nog wel eens willen leren schilderen.
En eigenlijk heb ik nog veel meer hobby's......
Misschien dan toch meer uren in een dag :-)

Ik heb deze award al veelvuldig langs zien komen en vind het altijd moeilijk om mensen uit te kiezen, dus ik geef deze award aan iedereen die mijn blog volgt. En ik wil ook jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties die ik krijg. Wordt erg gewaardeerd!!

2 opmerkingen:

Eveline zei

Schilder les op woensdag avond??? De baby die je laatst tekende is zo mooi. Ik wil wel eens zien wat je met verf gaat doen.
Eveline.

Sandra1968 zei

Gefeliciteerd met je award :-)