maandag 24 mei 2010

Vintage kaartje

Gister overdag lekker in het zonnetje gezeten, maar gisteravond het kaartje gemaakt dat ik al een poosje in gedachten had. Ik heb wit cardstock wat ouder gemaakt m.b.v. distress inkt en een schaar. Dan als achtergrond een clearstempel van Prima Marketing. De tekst "photograph" is een rub on. (Ik vind de foto van het meisje zo schattig) Ook heb ik een bloem gemaakt m.b.v. de cuttlebug en een stans van Crealies. Ik heb er een soort roosje van gemaakt. Hoe dit moet heeft Martine uitgelegd op haar blog, erg leuk om te doen. Misschien zul de foto moeten vergroten om dit beter te kunnen zien.
Een fijne 2e pinksterdag :)

Yesterday evening I made this vintage card. I used white cardstock and made it look older by using distress ink. Then I added a stamp from Prima Marketing. "Photograph" is a rub on. I really love the picture of the little girl.
Have a nice day :)

26 opmerkingen:

Lenet zei

Hij is weer super martha!!

Angelique zei

Schitterend zeg, echt helemaal super!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een geweldig mooi kaartje, super!
Groetjes van Jacqueline

Sandra1968 zei

Een schitterende kaart!
Ook erg mooi met je zelfgemaakte bloem.
Groetjes, Sandra

Dora zei

Dit vind ik echt een pracht van een kaart, ben er stil van!

moi zei

Great card, I love how you use all embellishments. Super!

hugs, moi

Geertje zei

Hallo Martha,

Het is weer een super mooie kaart geworden.
Ja en dat plaatje van dat meisje en de bloemetjes zijn ook prachtig.

Groetjes Geertje,

Marjanne zei

Ik vind dit een prachtige kaart, heerlijk dat meisjes koppie, moet je je indenken dat dat nu een oud vrouwtje is...

Ellen zei

Oh, wat heb je dat weer mooi gedaan!
Het plaatje is idd erg schattig en je bloem is heel erg mooi geworden!

Groetjes Ellen

~amy~ zei

Gorgeous martha...lovely work!!

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje en zo'n
lief platje ios het

gr hetty

Riet zei

Ohhh wowww Martha,wat een schitterende kaart,zo lief plaatje,prachtig gedaan dat papier.
Complimenten hoor...

Liefs Riet.xx

Saskia zei

Zo lief, zo prachtig!

Saskia :)

Pia zei

OMG what a beautiful card, fantastic. Have a nice day
hugs Pia

Marian zei

...jeetje..wat een lief kaartje heb je weer gemaakt..en die bloem is écht leuk ..

groetjes,Marian

Inge zei

Ik vind je kaart echt heel mooi! Alle details en hoe je die Prima stempel hebt gebruikt: prachtig. Ik heb die stempel zelf ook maar weet er nog niet zoveel raad mee;)

Unni zei

Beautiful, beautiful card!!!!!:)
Unni

*Ellen* zei

whow wat een schitterende nostalgische vintage kaart is dit

Wendy zei

Wat een prachtige kaart
En wat komt de stempel van prima zo mooi tot zijn recht zeg.

Welke crealies bloem heb je gebruikt?

Groetjes Wendy

Anneke zei

ik vind dit een prachtige vintage kaart met mooie details

Hanny zei

Wat een super mooie kaart Martha.

Groetjes Hanny.

liszha zei

Wow! Hij is echt mooi! Ben er weg van.

Trudy zei

Oh Martha je kaart is schitterend!!
Groetjes Trudy

Ilonka zei

whaaa een schitterend kaartje erg mooi!!

groetjes Ilonka

Wilma zei

Wat een lieve kaart! Waar heb je die foto met dat schattige meisje gevonden? Als je ernaar kijkt wordt je er gewoon vrolijk van!

Biene zei

Oh, deine Karte ist wunderschön!

Your card ist very nice/beautiful!

Ich wünsche dir ein schönes Wochenende!
Have a nice weekend!

Biene