zondag 3 januari 2010

Scr@p-Cards Challenge-Blog Schets #1


Dit doosje heb ik gemaakt n.a.v. het nieuwe blog:
Zij gaan iedere maand 2 challenges doen. De eerste challenge is; maak een kaart of creatie in het roze met een vleugje grijs en/of zwart.
Ik heb een groot "lucifer" doosje gebruikt, dat ik gekocht heb op de KreaDoe. Voor de boven- en onderkant heb ik een nestabilitie (labels Eight) gebruikt.
Ook heb ik nog een hanger in elkaar gezet. Met een lettertang heb ik de zin "love is where the heart is" gemaakt. De hartjes heb ik met de cricut uitgesneden. En ik ben zo blij met de bloemenponsen die ook op de KreaDoe gekocht heb!!!

This box I made for the new challenge blog:
The first challenge is to make a card or creation using pink with a touch of grey/black. For the top and bottom I used a Nestabilitie (labels Eight).
Also I made a hanger with the sentiment: "love is where the heart is". The hearts I cut out with the cricut.

25 opmerkingen:

Trudy zei

Wow Martha,wat schitterend doosje zeg!!!
Super mooi!!
Groetjes van Trudy

Amarins zei

Dit heb je weer geweldig mooi gedaan, super leuke kleuren zo!
Groetjes,
Amarins

Inge zei

Wow, wat MOOI gemaakt Martha! (leuke nestabilitie is dat zeg:)
Groetjes, Inge

~amy~ zei

Wow!!! Martha, this is stunning!!!!!!!!!

debby4000 zei

Oh wow this is gorgeous, beautiful colours and details.
luv
Debby

Dora zei

Wow zeg hij is prachtig!

Marjanne zei

jaaaaa deze is wel heeeeel erg mooi, ik had okk een kaart klaar voor de challenge, maar ik durf hem al niet meer op te sturen!;)

Eveline zei

Wat moet ik hier nu weer van zeggen. Effe denken, oh ja, super (alweer), heel leuk, mooi, heel creatief.
Zonder gekheid, geweldig mooi Martha. Ik heb het doosje ook aan Jack laten zien, vind het ook heel mooi.
Eveline.

dstandard zei

Gorgeous project! Just so soft and beautiful!

Ellen zei

Oh oh wat is dat weer mooi! Wat heb je dat super gedaan Martha! Ik ben helemaal verliefd op dit doosje! Super mooie kleuren combi ook!

Groetjes Ellen

Francien zei

Oh prachtig Martha!!... wat leuk die hartjes!!en die kleurtjes zo gaaf bij elkaar...wat staat dat mooi...je hebt er veel werk van gemaakt en dat is te zien...schitterend!!
groetjes Francien.

Esther zei

Hoi,

Erg leuk geworden hoor je doosje, super.

Groetjes Esther

Hetty zei

Wauw wat is dat mooi er zijn geen woorden voor zo mooi en het doosje er onder is ook al zo mooi, cht super hoor

gr hety

Riet zei

Schitterend gemaakt Martha,mooie kleuren zeg,en wat een lief plaatje.
Wat ben jij daar toch een kei in,je frutselst wat en klaar is kees.
Heb grote bewondering voor.
Liefs Riet.

tanja zei

Super leuk Martha
Die hartjes erin heel leuk zo gedaan
gr tanja

marielle zei

Jeetje Martha wat een supercreatie heb je ervan gemaakt!!!!
erg mooi
gr. marielle

Sandra1968 zei

Wauw, dit is heel erg mooi! Hele mooie kleurencombi en het geheel is schitterend.

Ellen zei

He, gefeliciteerd met je top 5 nominatie bij Get Sketchy!!! Helemaal verdiend hoor!

Groetjes Ellen

Loes Oorschot zei

Wow Martha wat schitterend! Enig ook om er zo'n hartjesslinger in te stoppen! Echt een beeldschoon geheel!

Groetjes, Loes

Tanja zei

Zooooooooooooo,die is mooi geworden!!
Van mij krijg je de 1e prijs al hoor.
Ook die slinger is prachtig.
En al je andere nieuwe creaties ook,het was weer genieten.
Liefs,
Ester

Swaantje zei

Goedemorgen Martha,
ik wens je een gelukkig nieuwe jaar.

Dat doosje is heelc heel mooi..
Wat voor mooi kleuren heb je gebruikt..prachtig.

Fijne dag.
Liefs
Swaani

mueppi zei

Wow.... Martha
Deine Streichholzbox ist traumhaft schön!!!!
LG Gisela

scrapdictive zei

Het kwijlgehalte aan deze kant van beeldscherm is echt heel erg hoog. Ik kan niet anders zeggen: bloedje mooi.

Angelique zei

jeee wat mooi martha, leuk zo'n grote luciferdoos!!

liszha zei

Wow! Zo mooi! Net als Jolanda zit er gewoon bij te kwijlen. En nu ben ik op weg naar de supermarkt voor grote luciferdozen.............................doei!