zaterdag 18 juli 2009

Project


Dit borduursel heb ik al een poos liggen, maar door mijn scrap hobby (lees verslaving) blijft het erbij om het af te maken. Het is ook nogal een project. Het moet worden zoals de laatste foto aangeeft, dus je snapt dat het nog lang niet af is.
Maar ik neem het mee op vakantie en hoop dat ik jullie na onze vakantie kan laten zien dat ik er mee bezig geweest ben. Door het op mijn blog te zetten is een beetje een stok achter de deur om er ook echt mee aan de slag te gaan.
Fijn weekend allemaal.

This is an embroidery(??) and I never take the time to work on it, so I will take it with me when we are going on holiday. It is quit a project as you can see on the second picture.

21 opmerkingen:

liszha zei

Zo, dat is me een lap met borduurwerk. Knap hoor dat je dat kan.

Marjanne zei

Heel knap en heel mooi! we houden het in de gaten!!

Eveline zei

Gewoon jezelf voornemen om het AF te krijgen deze vakantie. Veel plezier ermee. Ik neem ook een bordurwerk mee op vakantie.
Eveline.

Riet zei

Dat is zeker een heel werk Martha,en ja je bent er nog lang niet.
Geniet maar heerlijk op je vacantie,

Liefs Riet.

Ilonka zei

Zo Martha dat is idd een aardig projectje. Een goed idee om er in je vakantie mee verder te gaan. Sucses en ik benieuwd om het straks af te zien. Zal zeker mooi worden.

Groetjes Ilonka

Trudy zei

Oh Martha wat mooi zeg, ik neem met vakantie ook m´n borduurwerk altijd mee, want dan doe ik het wel, als ik thuis ben dan scrap ik liever.
Groetjes Trudy

~amy~ zei

Hi Martha...oh no translation for me :( LOL...did you paint that picture? wow!

Karin zei

Jaha, nu wordt het moeilijk om er niets mee te doen :-). Joh, kijk lekker of je er zin in hebt. Het is wel je vakantie hè! Dus geen verplichtingen! Maar mocht je klaar zijn hiermee, dan heb ik nog wel wat liggen wat je mag afmaken... hahaha!!

Pia zei

wow Martha what a great project, lovely colours

Dora zei

Huppekee aan de slag jij ;) Nee joh wat een werk, deed mijn oma ook, alleen die deed het met kleine kralen, dus en stikken en kralen ....krijg er nu al kriebels van, heel knap dat je dat kan, maar het resultaat is dan ook vaak heel erg mooi!
Succes!
Liefs Dora

debby4000 zei

fabulous work, you've come so far with it you must finish it.
luv
Debby

Marjanne zei

Hoi Martha, bedankt voor je bezoekje, We gaan hem weer opbouwen, hebben we iets te doen tijdens de vakantie :(

Sandra1968 zei

Inderdaad een heel project, maar wel erg mooi!

Ineke zei

Volgens mij wordt het heel erg mooi, hoop dat je het afkrijgt. Anders nog maar een vakantie plannen:) Liefs Ineke

liszha zei

Fijne vakantie! Waar gaan jullie naar toe?
Liefs Lisette

liszha zei

Bedankt voor je compliment. Doet me goed.
Ik ga samen met jullie heel hard duimen voor goed weer in la douce France.

nora zei

Ziet er prachtig uit Martha!!Groetjes Nora

Sandra1968 zei

Hoi Martha,
Op mijn blog staat iets voor jou.
Groetjes, Sandra

Ilonka zei

hoi martha ik heb wat voor je op mijn blog

Groetjes Ilonka

Ilonka zei

hoi Martha geen enkel probleem hoor! Nu eerst maar je richten op je man ik hoop dat het niet al te erg is. In ieder geval sterkte en beterschap voor je man.

Groetjes Ilonka

Marjanne zei

Op een ander blog las ik dat je man in het ziekenhuis ligt, ik hoop dat het net te erg is en dat het snel weer beter gaat. Heel veel sterkte!!