woensdag 20 mei 2009

Laura's Sketch 26

Tjonge, jonge, dacht even een kaartje te maken n.a.v. Laura haar schets op 2S4Y. De schets leek zo gemakkelijk.
Nou, niets van waar, ik ben heel vaak bij de knutseltafel weggelopen om wat anders te doen. Nu toch de kaart klaar en stuur het maar in.
De appel heb ik gemaakt met de cricut en het papier is van My mind's Eye, just Dreamy 2.

Wow, just wanted to make a card this morning, because Laura made a beautiful one at 2S4Y (and they had a huge surprise).
I thought it was an easy sketch. Well, was I wrong! It never took me so long to make a card, but finally finished it. The apple is made by the cricut. The paper is from My mind's Eye, Dreamy 2. And the sentiment means: get wel soon!

15 opmerkingen:

Laura Davis zei

Beautiful Martha! I love that apple:)
Laura

Eveline zei

Volgens mij ben ik acuut ziek aan het worden. Tijd voor een kaartje!! LOL
Effe serieus, hele mooie kaart Martha.
Eveline.

Wilma zei

Martha, het is niet erg dat je er wat langer over gedaan hebt, want hij is nu wel heel leuk geworden! En die appel vind ik een geweldige vondst!

Savitri zei

Beautiful!!! Love the colors and the apple!

~amy~ zei

Martha...super cute card!! I love that apple! I went through 2 different cards before settling on the one that I posted today...I thought it was going to be an easy one too :)

Sandra1968 zei

Leuke kaart! En het "stitchen" op het beterschap papier maakt het mooi af.

liszha zei

Ik zie dat je een beetje van je gewone stijl bent afgeweken. Dat krijg je volgens mij als je binnen een kader moet werken.
Desondanks een droppie. Leuk geschulpt randje ook weer.
Ik heb nog geen tijd gehad om stroken uit te zoeken en ben maandag pas weer echt thuis.
Dan weet je waarom het ff duurt.
Fijn weekend!
Groetjes Lisette

Saskia zei

Martha,

Het is een prachtige kaart geworden!!!

Groetjes,
Saskia

marielle zei

ik vind hem erg leuk geworden!
groetjes marielle

Ellen zei

Ja, geweldig die appel!!
Daar voel je je accuut beter bij!
Ga je toevallig nog naar het Creaweekend in Rijswijk a.s. zaterdag????

Groetjes Ellen

Amarins zei

Super leuk hoor, zo met die appel. Heel mooi!
Groetjes,
Amarins

Riet zei

Wowww Martha,wat een schitterende kaart zeg,mooi die appel zeg.

Liefs Riet.

Peet zei

Prachtig Martha!!!!

Angela zei

Really cute, what a yummy looking apple...

Dora zei

WOW ook al zo'n mooie, heel mooie details! Erg leuke uitwerking van de sketch!

Groetjes Dora