vrijdag 8 mei 2009

een kaartje...

Nog een kaartje gemaakt vanmiddag. Ik vond de vorm zo leuk (het is een kader waar ik wit cardstock achter heb geplakt) en ik kon meteen de nieuwe stempel uitproberen. De bloemen links onder en rechts boven zijn gemaakt door Marielle! Zij maakt prachtige bloemen zelf, kijk maar eens op haar blog . De roosjes zijn van mezelf.

Made another card this afternoon. I liked the shape and I could try my new stamp. De flowers on the left bottom and top right are made by Marielle! Go check her blog for more if you want!

17 opmerkingen:

Eveline zei

Alweer leuk. Mooie stempel.
Eveline.

Ellen zei

Inderdaad erg leuke vorm en mooie bloemen zeg!
Volgens mij is jouw stempelcollectie de laatste weken erg uitgebreid....

Groetjes Ellen

Riet zei

Wowww Martha,wat is deze schitterend,mooie kleuren,echt fijntjes.

Liefs Riet.

~amy~ zei

sooo pretty Martha...love the plaid and of course, the butterfly!

Amarins zei

Mooi gemaakt Martha. Heb ook meteen Marielle maar even gemaild. Leuke bloemen hoor!
Groetjes,
Amarins

PS. Tot maandag.

marielle zei

Hoi,
mooie kaart hoor Martha, leuk om te zien hoe je de bloemen hebt gebruikt, en lief van je dat je een link naar mijn blog hebt toegevoegd!
gr. marielle

Mrs J zei

Wow, I love the shape of your card Martha! Such beautiful detail too - I love the butterfly and the flowers are gorgeous too!
Hugs Mrs Jx

Avenueswithoutlimit zei

Martha:
Can you please send me your addy @ cuttlebugcontest@gmail.com
Thanks,
Maggie
Http://cuttlebugchallenge.blogspot.com

Kirsten...x zei

Wow martha this is great love the shape,the stamp and the butterfly is just fab hugs kirsten...x

Wilma zei

Héé Martha, hij is super! Wat een goed idee om een kader te verwerken tot kaart! En die stempel komt helemaal tot zijn recht! Fijn weekend! Wilma

Dora zei

Dit is ook al zo'n mooi werkje! Heel er leuk is de vorm, de swirls en dan die beauty van een vlinder...smul.

Dora....en fijne moederdag!

Monie zei

Door je vriendelijke reactie op mijn blog ,( dank je wel ) kwam ik bij jou mooie blog Martha . Je maakt mooie en aparte kaarten , ik kom zeker nog eens bij je kijken!

akkina van steen zei

Hallo Martha,
ik heb iets voor jou op mijn blog!je verdiend het echt!

Sandra1968 zei

Mooie kaart en inderdaad een erg leuke vorm. Enne, ik heb ook iets voor jou op mijn blog :-))

Wendy zei

Martha wat een leuke kaart heb je weer gemaakt mooie bloemetjes.

Groetjes Wendy

Hannie zei

Hoi,
Ben net ook even bij jou wezen kijken, jij maakt ook mooie dingen hoor!

Groetjes,
Hannie

Sandra Korten zei

Hoi Martha, ik zie ineens deze mooie kaart op mijn scherm verschijnen. Had hem van de week helemaal niet gezien. Hij is hartstikke leuk. En ik zie dat je de bloemen van Marielle ook hebt. Leuk zijn ze he! Leuke stempel!
groetjes, Sandra :-)