vrijdag 9 januari 2009

Opdracht

Vanmiddag heb ik een kaartje gemaakt voor buurvrouw Jellie. Haar dochter is vandaag 1 jaar samen met haar vriend. Ik kreeg toevallig vandaag ook het mini alfabet binnen voor de monogram stempelset en een craft punch zodat ik een stempel kon maken. Een heel gepriegel met die kleine lettertjes en ik was bijna de letter R al kwijt, Eveline had me al gewaarschuwd.
Erg leuk om te doen moet ik zeggen. Jammer genoeg had ik weinig tijd om zelf een kaartje te verzinnen, dus heb ik als voorbeeld gebruik gemaakt van de kaart die ik tijdens de workshop bij de Duif heb gemaakt.
Ik had weinig tijd omdat ik vanochtend buiten gesloten was. Ik kon nl. met geen mogelijkheid, na mijn wandeling met Kira, de achterdeur open krijgen. Buurman Willem was zo vriendelijk om via het raam van Dennis naar binnen te kruipen en mij binnen te laten. Dit bedachten we pas veel te laat.
Boodschappen doen kon ik wel vergeten en de overbuurvrouw vroeg of ik thee kwam drinken. Natuurlijk kan je na zo'n voorstel geen nee zeggen en bovendien was ik erg koud geworden.
Waarom alles zo snel moest? Ik zou morgen met Dennis en Max naar Amsterdam om te winkelen. Dus alles moest vandaag nog gebeuren. Nu blijkt dat we niet naar Amsterdam gaan omdat onze nicht ziek is. Wat zal ik het morgen rustig hebben! Heerlijk.
Misschien maar even naar de hobbywinkel?

6 opmerkingen:

Eveline zei

Na zo'n dag moet je wel gaan winkelen, dat is heel therapeutisch!
Je kaart is super leuk. Geweldig he, die kleine lettertjes?
Eveline.

Katie zei

Another gorgeous card with that same paper...well done!

Amarins zei

HOi Martha,
Zie nu dat je niet weg bent vandaag. Heb je je wat vermaakt bij de Duif? Heb je nog leuke inkopen gedaan? Ben heel benieuwd.
Liefs,
Amarins

Daniëlle zei

Wat een mooie kaart!

Ann zei

Gorgeous! I love the dp and embossing. :D

Nikki zei

Very pretty! I love your work!